Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com

Průvodce nákupem

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Po objednání zboží můžete před odesláním změnit v objednávkovém formuláři počet kusů, případně vymazat položky, které jste například objednali omylem. Po odeslání obsahu košíku ke zpracování je potřeba ještě vyplnit formulář s doručovacími a fakturačními údaji. Tyto se vyplní automaticky, pokud jste přihlášeni nebo pokud se v tomto kroku přihlásíte ke svému účtu. Dále vyplníte údaje o způsobu platby a dopravy. Před finálním odesláním objednávky si můžete zkontrolovat a měnit údaje, které jste do objednávky vložili. Číslo objednávky a její automatické potvrzení Vám přijde na e-mailovou adresu uvedenou v uživatelském účtu nebo v objednávkovém formuláři. Pokud Vám potvrzení objednávky nepřišlo, prosím, kontaktujte nás na e-mail mydesk@adron.cz nebo na telefonu 284 683 898.


MOŽNOSTI PLATBY

1. V hotovosti nebo kartou na showroomu v Praze na adrese:  Adron s.r.o.,      
    Mladoboleslavská 1108, 198 00, Praha - Kbely, hala č. 6.
2. Bezhotovostně prostřednictvím platebního systému Comgate.
3. Bankovním převodem (po odeslání objednávky od nás obdržíte pokyny k  
    platbě na Vaši e-mailovou adresu, číslo objednávky použijte jako variabilní  
    symbol, číslo účtu: 35-8426110297/0100).

Fakturu Vám, v případě platby na našem showroomu, vystavíme okamžitě, v případě bezhotovostní platby a platby převodem Vám ji zašleme na Váš e-mail.
  
 
DOPRAVA  

1. Osobní převzetí zboží na našem showroomu v Praze na adrese:
    Adron s.r.o., Mladoboleslavská 1108, 198 00, Praha - Kbely, hala č. 6. Tato služba je zcela zdarma.

2. V případě samostatné objednávky příslušenství nebo židlí doručujeme zboží prostřednictvím společnosti Top Trans za příplatek 199 Kč.

3. V případě objednání stolu takovouto objednávku automaticky doručíme a stůl na místě odborně nainstalujeme. Pro Vás tak odpadá nutnost montáže a navíc máte jistotu, že díky odborné instalaci Vám záruka běží tak jak má. Tato služba je za příplatek 1.900 Kč.

   
DODACÍ LHŮTA

Termín pro dodání zboží je uveden u produktu. Termíny dodání zboží se u jednotlivých produktů liší.

V případě dodání zboží přepravní společností, Vás bude tato kontaktovat ohledně doručení nejpozději v den dodání zboží. S přepravní společností se můžete domluvit na pozdějším dodání.

V případě dodávky a odborné instalace naší firmou Vás o termínu dodání budeme informovat v předstihu, abychom si s Vámi domluvili i čas instalace.
 
Pokud jste si objednali více položek, budeme Vám zboží expedovat najednou. To platí i tehdy, pokud je zboží skladem u dodavatele – expedujeme až budou veškeré položky na našem skladu.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Pokud Vám zboží dodává přepravní společnost, pak si určitě při převzetí zboží důkladně zkontrolujte, zejména, zda není poškozen vnější obal. Reklamace na zboží bude uznána pouze v případě, že nebude vnější obal poškozený. V případě, že je zboží viditelně poškozeno, sepište s řidičem reklamační protokol. O celé situaci nás informujte e-mailem na mydesk@adron.cz
V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte na výše uvedené emailové adrese. Reklamaci vyhodnotíme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).
 

ADRON s.r.o. IČ: 27507068 DIČ: CZ27507068 Mladoboleslavská 1108, 197 00 Praha – Kbely +420 284 683 898 mydesk@adron.cz

Zpracování osobních údajů | Obchodní podmínky | Reklamační řád | Průvodce nákupem

Platební brána ComGateEssox

Nastavení sledování Cookies